Twilight Soundtrack!

Jag såg att det var några av er som ville att jag skulle lägga upp lite "fakta" om twilight soundtrack. Var man kan köpa det och sånt. Jag hade även tänkt att lotta ut en kopia av albumet här i bloggen, någon som är intresserad? Allt du behöver göra är att skicka ett mail till    [email protected]  och svara på fårgan; villket år föddes Edward i boken? Svaret finns i förra inlägget. :) nu om du vill köpa det finns det bland annat på; 

cdon.com (149:-)

Megastore.se (149:-)

och på lite olika skivaffärer :)

Ha det bra, så hörs vi sen!

BTW! jag har ändrat, så det blir Rosalie och Emmett idag, sen Carlisle och Esme och efter det Alice och Jasper. Ok? :) <3

Pözz! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0