.......åttioåtta, åttionio, Nittio!

Förlå för den dåliga designen, ska bli bättre, jag lovar, men jag kan inte göra det bättra själv, så, får fixa help ;p <3

Iaf, så tänkte jag bara bäretta för alla er som jag vet bryr er, att jag precis hae sett Twilightfilmen för 90 gg, Allvar. Hur ofta brukar ni se den? Den är helt Amazing. 

Jag läste btw precis att Kristen Stewart hade sagt i en itervju att hon gillar Robert Pattison's skådespelar talanger, och att hon gärna spelar mot hono fler gånger. Villket, naturligtvis, kommer att hände, under inspelningarna av New Moon i vår, och sedan av Eclipse. Synd bara att det inte är säkert om Breaking Dawn blir en film än... Men, vi får hoppas!

Nu har jag lite saker att göra, men uppdaterar snart igen! Senare hade jag tänkt skriva lite om karaktärerna i filmen, både Privat och om den dom spelar. Vad tycker ni om det? Kram! <3

<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan! först ville jag bara tacka för enfin blogg, som håller kolla på alltdetdäri Twilight-värden åt oss :) sen tänkte jag fråga, vad har hänt med alla gammla inlägg? jag hittar inga... Ha det bra!



Kram :) <3

2009-01-19 @ 20:12:04
Postat av: Victoria.

Det tycker jag låter som en väldigt bra idè :) <3

2009-01-19 @ 20:12:55
Postat av: Ida

svar till "Hanna" jag har valt att ta bort alla mina tidigare inlöägg, pga att bloggen skulle designas, hihi. Kram :) <3

2009-01-22 @ 09:53:43
URL: http://twilighttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0